Ben van der Heiden, magazine
Vormgeving, redactie & fotografie
Ben van der Heiden heeft ter ere van het 40-jarig jubileum wederom een magazine uitgegeven. Dit is de derde editie van 'Zien Zorg & Horen', na 2 eerdere uitgaven. Wederom mochten we een glossy magazine creëren met normale mensen als model. Van ideeschets tot en met het coördineren van de huis-aan-huis verspreiding.
Naast de grafische vormgeving en fotografie is de attentiewaarde die we rondom dit magazine creëerden minstens zo belangrijk. Als modellen hebben we gebruik gemaakt van verschillende soorten klanten van Ben van der Heiden. Hierdoor is een mooie mix van modellen ontstaan, met klanten van het eerste uur tot kinderen en van lensdragers tot gebruikers van hooroplossingen. Door de mensen in een vertrouwde/leuke omgeving te fotograferen komt iedereen goed tot zijn recht. Het spel van interview & fotografie maakt dat we oprechte en natuurlijke uitstralingen konden vastleggen. Kappers, visagie, make-up of uitvoerige beeldbewerking zijn er niet aan te pas gekomen.
De persoonlijke klant-verhalen in het magazine geven Ben van der Heiden interregionale bekendheid door de huis-aan-huis verspreiding van 27.500 glossy’s in de regio West-Brabant en Tholen. Middels aankondigingen, social media, een feestelijke onthulling en betrokkenheid van de lokale pers werd de beleving van dit magazine veel groter dan slechts een mooie glossy welke op je deurmat valt.